2021 m. sausio 12 d., antradienis

Tik šuo...

 „Jeigu ir jūs manote, kad jis „tik šuo“, turėtumėt suprasti tokias frazes kaip „tik draugas“, „tik saulėtekis“ arba „tik pažadas“.

„Tik šuo” mano gyvenimą pripildo draugystės ir pasitikėjimo bei tyro ir beribio džiaugsmo. „Tik šuo” sužadina užuojautą bei kantrybę, ir tai daro mane geresniu žmogumi. Dėl „tik šuns” aš atsikelsiu anksti ryte, ilgai vaikštinėsiu ir ilgesingai žvelgsiu į ateitį.

Taigi, man ir tokiems kaip aš, jis nėra „tik šuo”, tai visų ateities vilčių ir svajonių, mielų praeities prisiminimų ir dabarties tyro džiaugsmo įkūnijimas. Tikiuosi, kad vieną dieną jie supras: tai nėra „tik šuo” – tai yra tai, kas suteikia man žmogiškumo ir neleidžia būti „tik moterimi”. Taigi, kai kitą kartą išgirsite sakant „tik šuo”, paprasčiausiai nusišypsokite, nes jie „tik nesupranta”.

Richard A. Biby, Tik šuo.

Sauliaus Jermolajevo nuotr.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą